2013年4月30日火曜日

新曲 Beyoncé - Standing On The Sun 和訳 









歌詞和訳 サビ・コーラス

Can you feel the heat on my skin 私の肌のヒートを感じる?
Can you feel all my lovin'       私の愛を感じる
You and me, standing on the sun  あなたと私 太陽の上に立って
Can you feel my heart burning    私のハートが燃えてるのがわかる?
Make you feel all my good lovin'   私の愛を感じさせてあげる
You and me, standing on the sun

Standing on the sun
Standing on the sun
Standing on the sun

0 件のコメント:

コメントを投稿