2011年11月16日水曜日

Rihanna - Drunk On Love




[Rihanna]
I feel like I’m a hopeless romantic
希望のないロマンスみたいな気分だわ

I can’t help falling in love
恋におちづにいられない

I fiend for love
私は恋の悪魔

I want it, I crave it
欲しいの 本当に欲しいの

I just can’t get enough
ただ満たされないの


[Hook] フック サビ

Take me away
私をどこかに連れて行って

I wear my heart on my sleeve
私は思っていることを率直に口にするの

Always let love take the lead
いつも恋に従う

I may be a little naive, yeah
私は少し世間知らずなのかも

You know I’m drunk on love
わかるでしょ 恋に酔っているの

Drunk on love

Nothing can sober me up
どんなものでも私をさめさせることが出来ない

It’s all that I need, yeah
これが私が必要とするもの


[Rihanna]
I've been let down
私は落ちていた

But never been tainted
でも絶対腐らなかった

So I stay thirsty for more
だから飢えていた

No I won't hold back
もうためらわない

No drop is wasted
I let love run its course


サビ繰り返し

[Bridge]
I'm so intoxicated
I love the way you taste
On my lips, when we kiss
You got me so addicted
So much I can't resist
Falling into your arms

[Hook]
サビ×繰り返し

0 件のコメント:

コメントを投稿